Ensamma mamma dagen!

Idag tog Alexander sin väska och packade sig iväg till en kompis. Just nu befinner de sig i Karlskrona, närmare bestämt på Barnens Gård. Där ska de vara en heldag och förmodligen ha det helt kanon. Vädret är perfekt och bushumöret var på topp. Jag och Moltaz ska ha en fridfull dag med lite promenader och lite slapp på altanen. Lite läsning, lite jordgubbsätning och kanske ett dopp i poolen. Få se om hunden min också ta sig ett dopp i sin pool. Önskar er alla en härligt skön dag i det fina sommarvädret.

Moltaz dagbok:
Matte har köpt mig en rund sak som hon fyllt med vatten. Vet inte om hon blivit alldelse tokig, tror hon att jag behöver en SÅ STOR vattenskål??? Hon säger något om att bada??? Jag tror hon har läst att vi Lagottisar ska älska vatten. Hm, undrar hur det är det där med att bada, kanske ska testa det någon gång... Kolla in här nedan på den gigantiska vattenskålen matte har köpt, tokstollan.


Voff voff från Moltaz



Kommentarer
Postat av: Angelica

Njut av dagen! Så härligt med sol!



Kramar från Motala

2009-06-30 @ 12:01:03
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Lotta

Moltaz vill träna inför tryffelnosandet.

:-)

2009-07-01 @ 00:32:24
URL: http://gmunsterlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0