GRATTIS MAMMA!

Stort grattis till min fina mamma som fyller år idag. Vi ska fira henne med lite lunch, mys och utflykt om nu vädrets makter kommer över på vår sida. Det har regnat hela morgonen men det ser ut att klarna upp. Så håll tummarna för oss...

♥Grattis mamma!♥


Igår så vart det skolavslutning för min fina kille, Alexander slutade 5:an och nu väntar ett långt sommarlov. Det var en vacker avslutning med mycket sång och musik från eleverna.




Alex med sin fröken och sin fritidspedagog och en av sina bästa kompisar.

Efter avslutningen så gick vi till Krusenstiernska och fikade. Det har blivit en tradition att göra det efter avslutningen. Tyvärr så var det lite mulet och regnet hängde i luften och det var även lite kyligt. Men fika vart det i alla fall. Det är så mysigt att fika där i denna härliga trädgård. Hembakat och hemlagad saft från trädgårdens frukter, mmm....


Morfar Bo

Den vackra trädgården måste undersökas av en medföljande hund.

Ett vackert solur.

Måste undersökas med alla tassarna och nosen...

Puss matte!

En härlig dag vart det och nu har jag en lycklig son som har ett långt, roligt sommarlov framför sig. Ett sommarlov med Moltaz. Det gör honom så lycklig och glad. Nu ska jag göra mig klar för dagens händelser...

Tjingeling och tidelo från mig...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Krama Alex från mig och önska ett underbart sommarlov.

Krama din mamma från mig med ett Grattis!

Krama dig själv från mig för att du är en sån underbar vän



Massor med Kramar från Motala

2009-06-13 @ 13:29:26
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Annelie o William

Åhh massor av kramar från oss med!!! Grattis till din mamma! Kram kram

2009-06-13 @ 20:50:44
Postat av: Johanna med familj

GRATTIS Bästa stora grabben!! o Grattis till Mamma! Men guu vad stor moltaz ser ut! Han har verkligen vuxit!

2009-06-13 @ 22:30:15
Postat av: Lotta

Sommarlov, klingar som ljuv musik i mina öron.

Vill me ha!!!!!!

Men man får glädjas med barnen.

Ha en underbar söndag :-)

2009-06-14 @ 07:50:03
URL: http://gmunsterlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0