Sminkkväll!

Har precis kommit hem från en kväll med kollegorna från jobbet. Vi har varit på en sminkkväll och blivit sminkade och ompysslade som bara den. Mottagit en hel del bra tips om hur man på ett enkelt sätt kan få till det där lilla extra. Fast det klart det ser ju alltid enkelt ut när proffs gör det, när man själv ska få till det hemma blir det inte lika bra... Men jag ska gör att gott försök iaf. Köpte med mig en mineral foundation hem, det blev en härlig lyster i ansiktet med den. Kan behövas ibland när man känner sig lite extra glåmig. Tänk om man hade en sminkör hemma varje morgon som sminkade en och fixade till håret och en stylist som fixade fram kläder och assesoarer och sedan när man kom hem så fanns här en massör som tog hand om den trötta kroppen... Drömma kan man ju alltid, men visst vore det underbart...

Bakade mazariner igår, till min sons stora förtjusning. De blev riktigt goda, så nu kan man det oxå.

Nu är det kväller och Moltaz ska ut och rastas och sonen ska krypa till sängs och jag ska ta kväller. Sov gott alla och i morgon väntas det ledighet för många och förhoppningsvis en soligt skön helg.
Puss och godnatt...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken mysig kväll. Skulle me behöva lite sminktips så man kunde fixa till det lilla extra någon gång ibland.

Sov gott du me.

Kram

2009-06-05 @ 00:02:34
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nu blir jag nyfiken... Vad var det för märke?

Kul med lite nya tips kan jag tro



Kramar från Motala

2009-06-05 @ 08:40:01
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0