Firat guddottern!

Firade min 18 åriga guddotter M i helgen, träffades ute och åt tillsammans. Vad tiden går, när hon föddes befann vi oss i Grekland. Kommer så väl ihåg när vi fick beskedet att M hade fötts. Jag gick självklart iväg för att köpa en riktig prinsessklänning. Det var kul att få en liten pratstund med både M och hennes mamma B.

Valpkursen i lördags gick hyfs bra, Moltaz är inne i en släng av slyngelåldern tror jag bestämt. Han skruttade omkring lite för mycket för min smak. Fast å andra sidan när det gäller så lyssnar han och gör saken klockrent. Det märktes att han fått vila och ta det lugnt en länge period för så mycket spring i benen var det länge sedan jag såg honom med. Skönt att benet blev bra så fort så vi kan börja med lite längre rundor igen.

Var äntligen och hälsade på en god, fin vän A med stora, fina magen och hennes söta, busiga son W i söndags. Så roligt att få träffas igen, det var så länge sen sist. Alltid skönt att få blurra lite med fina vänner. Tack för goda pajen!

I måndags så var det sista kurstillfället i tecken som stöd. Det har varit en kul och lärorik kurs men som tyvärr var samma dag och tid som A rider så inget kul med andra ord. Men nu är den slut och nästa måndag kan jag följa med till ridet igen...

Idag så har det snöat hos oss till barnens stora glädje, vintern är och naggar i hörnen och det är inte många arbetsdagar kvar att göra innan julledigt, närmare bestämt 35 st om man jobbar mån-fre då vill säga.

Det var en liten uppdatering på vad som hänt sen sist.

*Värmande kramar och fina tankar till er från mig*


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad skönt att allt är bra med Moltaz igen.

O vad skönt det ska bli med julledighet



Kramar från Motala

2009-11-04 @ 22:20:35
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0