Helgen som var..

Vi har ju som sagt tagit det lugnt med långpromenader och bus men lite annat roligt har hänt. I fredags så hade Alexanders klass ordnat med disco för år 3-6. Det var väldigt mycket som skulle ordnas med godis, priser, musik, belysning, inbjudan och mycket mera. Det var en glädje att få vara delaktig och se deras samarbete och lycka. De ordnade det med bravu, mycket stolt mamma som självklart är en av de föräldrar som är engagerad. Vet inte hur mycket de tjänade till klassen ännu, men vet att de sålde i stort sett allt som de tagit med och det var ca 80 betalande barn som deltog, så en bra slant blev det nog.

Min lillebror och hans tjej var hemma i helgen och hälsade på. Alltid lika kul att ses, de bor ju en bit bort så vi ses inte så ofta. Det blev middag hos föräldrarna i lördags och de gjorde en liten visit här hemma innan tåget tog dem hem i söndags. Det var första gången brodern träffade Moltaz och jag tror han blev lite förtjust i lurveltussen.
Kort som broder tagit:

Med systemkamera, vill oxå ha...

Tack för fina kort!

Har handlat present idag till min guddotter som fyllt 18 år, ska träffas i helgen och käka ihop, mysigt. Jisses vad åren går. Min fina vän i Motala fyller också snart år och jämt dessutom.

Snart helg och trevlig ledig tid, det blir soffmys på fredagskvällen och på lördag är det dags för Moltaz valpkurs igen efter en veckas uppehåll.

Hoppas ni alla har en fin helg framför er då avkoppling står högt upp på listan.

Vilket härligt väder vi haft nu i dagarna två, me like... Man blir så mycket piggare när det är lite ljusare ute och inte en massa regn hela tiden. Ni har nog förstått att jag är inte speciellt förtjust i regn och rusk. Jag älskar solen.

Nu ligger en promenadsugen hund och väntar på mig så jag säger hej från mig med kärlek..




Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka fina höstfoto. Hoppas du med får en trevlig söndag.

Kram

2009-11-01 @ 12:32:41
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Angelica

Härliga kort Hoppas att ni haft en underbar helg!

Kramar

2009-11-01 @ 15:14:39
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Christina

Herregud vad stor Moltaz blivit! Fina kort :)

2009-11-04 @ 19:52:22
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0