Vart tog min plutt vägen??

Sonen börjar bli stor, snart går han från barn till ungdom. Idag kom han hem och berättade att de haft sex och samlevnads lektion. Skolsystern hade varit och pratat med dem och de hade fått ställa frågor osv... Mycket bra för jag kan tänka mig att det är många funderingar nu. Sen säger han att när de går i 7:an så får de köpa kondomer hos skolsystern för bara 2 kr st annars kostar de 8 kr st... Det var bra sa syster så de kunde öva sig på hur de används... Kondomer!!! Åh, herregud och skapare vi är på väg in i en annan fas av livet. Puberteten, målbrottet, sex och samlevnad, hår på kroppen och så kondomer...

Det var nog allt för idag, gammelmamman kryper nu till sängs. Sov så gott och puss puss.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Visst är det lite läskigt =)



Kramar till dig och de dina

2010-04-22 @ 08:32:37
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilken bra skolsyster, det skulle alla skolor behöva.

Vips så är de stora de där små som man har vaggat och tröstat i med och motgångar. Men nu kommer det andra roliga tider. Bara passa på och njut!

Kram :-)

2010-04-22 @ 22:08:43
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Lotta

Svar; Jag hittade träningsprogrammet i en tidning som Jimmie hade köpt som heter aktiv träning. Mycket bra andra tips också i träningsväg.

Kram

2010-04-26 @ 22:30:34
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0