Stor grabb!

Alexander har haft grabbsen hemma efter skolan. Efter maten så gick de ut för att ha snöbollskrig. Sen när Alex kom in så sa han att de hade haft så himla skoj. De hade hunnit med att umgås och prata killsnack. Det lät så härligt när han sa det. Och på samma gång kände jag att han börjar verkligen bli stor nu. Han fyller ju 13 i maj. En rasande snabb fart mot tonårsåren... Hoppas bara vi går igenom de åren hyfsat smärtfritt och med kärlek...

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite innan john blund tar över... Sov så gott alla fina...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Visst börjar de bli stora våra grabbar. Zebbe tycker själv att han inte är barn längre, utan ungdom =/ Hmmm =)



Kramar till er från oss

2010-01-13 @ 11:24:28
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja Alex han har blivit stor, minns när jag träffade han för första gången tror han var 5år då =)

Berätta om dina träningsplaner

Kram kram

2010-01-15 @ 09:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0