Lång dag!

Nyss hemkommen från jobbet, lång arbetsdag = trött Sofie. Det var min stängning idag och därefter hade vi vårt föräldramöte. Det är skönt när det är avklarat, inte för att det är tråkigt på något sätt utan mest för att man kan släppa en grej i planeringen. Vi är ju ålagda att ha ett föräldramöte per termin. Själva mötet gick kanon, bra upplägg och lagom långt och många bra diskussioner med föräldrarna. Glada barn = glada föräldrar och tvärtom. Och där kan jag säga att vi lyckats himla bra...

Efter mötet kom Alexander och Moltaz och mötte mig så vi gick en skön liten kvällsrunda hemåt. Nu väntar månadens tråkgöra, lägga in alla räkningar. Vi får se hur mycket det blir över den här månaden :-( troligen inte så mycket... Som vanligt... Men som jag brukar tänka i tråksituationer är att det finns alltid de som har det värre och när jag tänker efter så har jag ganska mycket bra så jag ska absolut inte klaga. I morgon är det torsdag redan, så skönt, snart helg igen.

Nu över till tråkgörat.

Puss och Kram från mig.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ska ägna mig åt samma tråkgöra jag med ikväll =(

Det är konstigt det där att det aldrig ska bli några pengar över. Men som du säger Det finns alltid de som har det värre =)



Kramar och längtan

2010-03-24 @ 21:31:21
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vi hade det jättemysigt hos Annelie igår. Alltid kul när vi träffas. God mat, skratt och mys.

I morgon är det min tur att fixa med räkningar, som sagt, samma varje månad.

Kram kram

2010-03-25 @ 22:24:28
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0